Saturday, October 14, 2017

مدال المپیک توسعه - آلفا به امگا



 در انگشتان دست من نگاه کنید! یک، دو، سه، چهار و پنج! من پنج مدال برای بازی های المپیک بعدی گفت! پنج حلقه وجود دارد! بنابراین پنج ورزشکاران برتر دریافت مدال! در غیر این صورت شما یک پیچ روشن تا از خود را ... شما می دانید که در آن!
---------

بنر توسعه برای 2018 زمستان کره ای بازی های المپیک در Pyeong چانگ


همانطور که قبلا گفته شده، 5 مدال آن را به یک پنج حلقه! ساعت را برای گسترش این پاداش برای بازی های المپیک طولانی، بسیار دیر شده است. ما منتظر چی هستیم؟ شاید چهارم می یک ترکیب قلع و سرب، آلیاژ قلع، شناخته شده برای مردم باستان است. و پنجم می توانید آهن، بازتابی از عصر آهن را دریافت کنم؟ 

------------------------------------
پنج حلقه = پنج مدال
روح اصلی از بازی های جدید بود که به گرد هم می آیند در رقابت سالم و جامعه، نه لزوما برای یک تعداد مدال. بنابراین در اینجا یک پیشنهاد است، از پنج حلقه وجود دارد چرا که نه پنج مدال؟

چهارم و مکان پنجم قطعا سزاوار چیزی برای صبر و شکیبایی خود و تلاش خیلی نزدیک! آنها حتی نمی باید به بر روی سکو ایستاده و یا پرچم های خود را مطرح کرد. اما شاید آنها می توانند در طرف چپ و راست طرفین ایستاده؟ همچنین اگر آن را یک ورزش تیم پس از آن تنها یک عضو از این تیم می تواند توسط سکو ایستاده است. هنگامی که بازی های المپیک در سال 1896 آغاز شده بود به عنوان بسیاری از کشورهای شرکت کننده به عنوان امروز وجود ندارد. در واقع تنها 14 کشور بودند خود، در حال حاضر بیش از 200 کشور شرکت کننده وجود دارد.

5 حلقه المپیک بازی با 5 مدال المپیک

پس چه فلزات شود تا از ساخته شده؟ این واقعا مهم نیست، بلکه آن را حس به آنها را از عناصر تشکیل دهنده برنز ساخته شده است. بنابراین جایگاه چهارم می شود در حالی که مس مکان پنجم می شود قلع.

به طوری که می 6 هفتم جای اردک بخت برگشته که فقط از دست رفته از ..... اما نه به طور کامل!

ایده دیگر این است که می کنند تمرکز به دور از وسواس ملی برای غنائم، این است که بیرون دادن جایزه به بهترین 24 رقبا. از آنجا که بازی ها را در فرهنگ یونانی بر اساس همین دلیل نمی دهد از غنائم حلقه به 24 رقبای بالا؟ فقط صبر کنید تا شما را بشنود که ما چگونه این کار را انجام!



24 حلقه دستاورد المپیک بر اساس هفتم الکترونیکی یونانی حروف الفبا از آلفا به امگا، برای 24 مکان برتر.

اول آن را به فرهنگ یونانی ترویج، و در نتیجه جهان با حروف یونانی آشنا تبدیل خواهد شد. دوم، همه ما لذت بردن از بازی به دلیل یونانیان، آن چیزی که حق انجام به افتخار یونانیان است. در نهایت همه کسانی که ورزشکاران که قربانی بسیار قطعا سزاوار چیزی. بنابراین جای 1 می شود Alph یک حلقه، 2 دوم جای می شود حلقه بتا، 3 می شود یک حلقه گاما، 4 هفتم می شود یک حلقه دلتا، و 5 هفتم می شود یک حلقه اپسیلون علاوه بر مدال های خود را دریافت خواهید کرد در حال حاضر. 6 هفتم جای خود را به 24 هفتم یک مدال اما تنها حلقه از موقعیت های مربوطه خود را دریافت کنید. 6 هفتم




می شود یک حلقه با اتا در آن در حالی که 24 هفتم موقعیت می شود یک حلقه با امگا بر روی آن. فرد یا تیم در 25 هفتم یک حلقه یونانی می کنید، اما تنها یک حلقه از شرکت کنندگان رمز. 

انجام این کار است در روح از بازی ها برای جامعه و رقابت سالم و در مورد به یونانیان که این بازی ها آغاز شده است. اگر این کار انجام شود، مردم در سراسر جهان خواهد شد در نهایت مطمئن شوید الفبای یونانی از طریق اسمز (کلمه یونانی مورد علاقه من) .

اگر آنها بخواهند گسترش سیستم پاداش مدال، چرا در جای 1 با تاج گل زیتون خیلی تاج؟ ظاهرا در اصلی بازی یونانی تنها برنده این نشانه شاخه زیتون دریافت کرده است. مدال برای 1 تنهایی 2 اجازه دوم و 3 contrivances مدرن بودند. علاوه بر این، با پوشیدن یک


المپیک مدال در ملاء عام پس از بازی بیش از یک کمی اندکی نما است، نه؟ اما ورزشکاران که در 24 موقعیت بالا قرار می گیرد هنوز هم می تواند مسائل خود را قدم زنی با تبختر و الهام بخشیدن به دیگران با "محل فراهانی سمت حلقه های المپیک است."

حلقه ها حلقه های مشت پنج مکان باید از موقعیت مدال خود مطابقت. بنابراین جای 1 می شود یک حلقه طلایی، 2 دوم یک حلقه نقره ای، 3 یک حلقه برنز، 4 هفتم یک حلقه مس و 5 هفتم یک حلقه قلع. اماکن 6 هفتم و زیر یک حلقه به طور منظم ساخته شده از فلز ارزان تر از قلع و یا برخی از آلیاژ از آن.


این زنان و مردان سخت کار می کرد و زمان، پول، و جنبه های خاصی از جوانان خود را فدا کردند. آنها سزاوار چیزی. اگر هر یک از این ایده ها به تصویب رسید سابق المپیک ورزشکاران به راحتی می توانید دیگران نشان می دهد فروتن یادگاری و الهام بخش.

آنها می توانند آتش بازی های المپیک حفظ درخشان هر کجا که بروند.

 

آیا می دانید که در حال گسترش سیستم مدال پاداش در حال حاضر برای بازی های المپیک مدرن اتفاق افتاده است؟ دو المپیک برای اولین بار در آتن و پاریس تنها مدال رسمی برای اول و دوم رو دادم بیرون. و آنها نمی دهد از هر طلا. در عوض وهله اول یک مدال نقره دریافت کرد و مقام دوم یک مدال برنز. اگر شما سوم قرار می گیرد - شما ندا کردم.

این بود تا بازی های المپیک اولین آمریکایی در سنت لوئیس که مدال طلا از سپرده شدند. بنابراین اگر شما فکر می کنم ما باید مدال برای چهارم یا پنجم اضافه کنید فقط به خاطر اینکه آن را با سنت می شکند - سنت در حال حاضر شکسته شده است. 


علاوه بر این، هنگامی که شما در انجام محاسبات ریاضی به نسبت از جوایز برای کشورهای شرکت کننده تغییر در تعداد سرسام آور است. در طول بازی های المپیک مدرن برای اولین بار بود 14 کشور شرکت کننده در رقابت برای 2 مدال (اول و دوم) وجود دارد. این منجر به یک شانس 1 از 7 از به طور تصادفی مدال. در واقع، اگر همه چیز را به شانس منجر شد یک ملت شانس 14 درصد از مدال * بودند. هنگامی که آنها شروع توزیع مدال طلا را برای مقام اول در بازی های المپیک سنت لوئیس نسبت در واقع به مورد 1 تا 4، افزایش یافته است، به دلیل وجود دارد 3 مدال را به نفع برای 12 کشور شرکت کننده (25٪ شانس). سریع به جلو به المپیک ریو-2016 با 206 کشور شرکت کننده - نسبت مدال در حدود 1 تا 69. در نظر یک درصد است که در مورد 1٪ احتمال برنده شدن یک مدال.
 

بیایید می گویند آنها به پنج مدال گسترش برای پنج مکان های بالا، تغییرات نسبت به مورد 1 تا 42، از بالا بردن شانس برنده شدن یک مدال یک درصد دوام 2. بنابراین اگر شما نگران هستند که دادن چهارم و پنجم یک مدال خواهد 1 ارزش ST ، 2 دوم یا 3 RD - یک درصد سر و صدا بزرگ؟ 
 

حالا وقتی که شما محاسبه 24 جایزه حلقه الفبای با شماره 2016-ریو المپیک نسبت شانس خالص برنده شدن حلقه در حدود 1 تا 8.5 - است که تنها 12٪. توجه داشته باشید 12٪ است بسیار نزدیک تر نسبت اصلی و یا درصدی از بازی های المپیک مدرن برای اولین بار در آتن به.
 

چرا که نه!؟ فکر می کنم از همه کار سخت و فداکاری آن ورزشکاران قرار داده و به آموزش آنها می اندیشم - درد، زمان، اشک، عرق و خون. بدیهی است که آنها سزاوار یک شات بهتر در برنده شدن مدال یا حداقل ربودن یک نشانه فروتن از فداکاری و شکیبایی خود را. زمان آن رسیده است برای گسترش سیستم مدال پاداش المپیک است. 
یک ایده گسترش برای حلقه های المپیک است که همه شرکت کنندگان از یک حلقه است. اگر آنها محل 24 یا بالاتر آنها یک حرف یونانی حک شده در آن، اگر آنها محل 5 یا بالاتر آنها دریافت مدال. ورزشکارانی که جای 25 یا زیر گرفتن یک حلقه با آرم ملت میزبان انتخاب، شاید سال، مکان، و آرم. بنابراین همه ورزشکاران از یک حلقه، برخی از شرکت کنندگان حلقه عمومی از، بعضی ها برای یونانی حلقه حرفی، در حالی که چند یک طلا، نقره، برنز، مس، قلع و حلقه آرزو است.  

در نهایت از پرچم المپیک دارای پنج حلقه - پنج مدال را یک کل هماهنگ برای قاره پنج رسمی. این ایده سازگار با المپیک کیش رسمی است:


"مهم ترین چیز در بازی های المپیک است که به پیروزی را به شرکت، فقط به عنوان مهم ترین چیز در زندگی است نه پیروزی اما مبارزه. چیزی که ضروری است که به فتح اما به خوبی جنگیدند" -Pierre DE کوبرتن

No comments:

Post a Comment